mercredi 30 décembre 2015

It Ain't Cool To Take Candy From A Stranger




24/12/15



  Chers lecteurs, voici quelques photos prises par ma petite sœur le jour du réveillon de Noël (bon c'est une tenue que j'aurais pu porter n'importe quel autre jour mais je garde les paillettes et robes de soirée pour le 25 et le 31 ;)). 

Je porte une petite robe offerte par ma grande sœur pour mon anniversaire. Ce motif  géométrique rétro me change un peu des fleurs, et avec le petit col lavallière comme j'aime, ça fait très années 60 ! Qu'en pensez-vous ?


Dear readers, here are some pictures taken by my little sister, on Christmas' Eve. This is an outfit I could have worn on any day, but well, I saved the glitters and party dresses for the 25th and 31th.

I was wearing a dress I got from my elder sister for my birthday. Its retro geometric pattern brings a more 60's touch than my usual floral dresses. What's more, I'm in love with lavallières.

Do you like it ?









Robe - Pull & Bear 
Cardigan - Pepaloves
Shoes - Emmaüs


Bisous bisous !

4 commentaires:

Feel free to share your opinion about this post or ask me anything !
I'll be glad to answer and have a look at your blog ;) xx